مقالات چاپ دیجیتال

فاکتورهای انتخاب دستگاه فتوکپی چیست؟

فاکتورهای انتخاب دستگاه فتوکپی چیست؟-فتوکپی رنگی زیراکس-فتوکپی سیاه سفید زیراکس-فتوکپی استوک زیراکس-دستگاه چاپ دیجیتال زیراکس

فاکتورهای انتخاب دستگاه فتوکپی چیست؟

فاکتورهای انتخاب دستگاه فتوکپی چیست شاید سوالی باشد که ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول و درگیر می کند ، شاید شما به یک دستگاه فتوکپی خوب با قابلیت های پرشمار نیاز دارید اما نمی دانید چه برندی رو انتخاب کنید.

شاید تنها موضوعی که مشخص باشد میزان هزینه ای که برای خرید فتوکپی نیاز دارید را بدانید کافی است چرا که در این مقاله قصد داریم تا شما را کمک کنیم.

مهمترین عوامل خرید فتوکپی

مهمترین عوامل خرید یک دستگاه فتوکپی خوب این است که چاپ خود را تفکیک کنید! یعنی چی؟ این به این معناست که در ابتدا چاپ سیاه سفید را از چاپ رنگی جدا کنید ، درواقع با دستگاه قتوکپی دیجیتال رنگی نباید چاپ سیاه سفید بزنید.

می بایست با هر دستگاه باتوجه به کارکرد آن اقدامات مناسب با آن دستگاه را انجام دهید ، یعنی با دستگاه چاپ دیجیتال رنگی چاپ سیاه سفید نزنیم ،چرا؟

چون اول از نظر قیمت به صرفه نیست ، دوم از نظر استهلاک ، سوم از نظر سرعت و در آخر اینکه اصلاً اون دستگاه برای اونکار نیست.

خب پس تا اینجای کار متوجه شدیم که می بایست تمام کارها رو تفکیک کنیم ، پس برای این موضوع با توجه به سقف بودجه می بایست 2تا دستگاه فتوکپی رنگی و سیاه سفید تهیه کنیم تا اینکه متناسب با شرایط با هر دستگاه چاپ بزنیم.

مهمترین نکات و فاکتورهای خرید فتوکپی

مهمترین نکته قیمت دستگاه فتوکپی است ، نکته بعدی فراوانی قطعات و مواد مصرفی فتوکپی هست که قصد خرید آن را داریم. نکته بعدی برندی که انتخاب می کنیم از نظر قدمت ، قدرت ، کارایی ، به روز بودن ، خدمات و مسائل دیگه خیلی باید دقت کنیم. میشه گفت برند زیراکس جزء اولین شرکت هایی است که دستگاه فتوکپی را تولید و تا چندسال بصورت انحصاری در دست خود داشت و دیگر برندها مثل شارپ ، توشیبا ، و حتی کونیکا مینولتا بعد از زیراکس شروع به کار کردند و اجازه فعالیت در این حوزه را می بایست از شرکت زیراکس اخذ می کردند که خود این امر باعث پیشرفت و طرقی برند زیراکس شد.

تفکیک چاپ سیاه سفید از رنگی

در بالا به بررسی تفکیک چاپ سیاه سفید از رنگی پرداختیم ، اما در ادامه قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که با دستگاه فتوکپی رنگی که قرار است جلد کتاب و یا کاغذ با گرماژ بالای 200 گرم بزنیم تعداد بالا بهتر است 2عدد فتوکپی رنگی داشته باشیم که به نسبت با دستگاهی که ضعیف تر هست در مجموعه کارهای تحریر و کاغذهای سبک و تیراژ بالا چاپ نماییم و با دستگاه سرحال تر و جدیدتر ترام و کاغذهای با گرماژ بالا چاپ کنیم که این موضوع در طولانی مدت بسیار به صرفه و عالی است.

این موضوع برای دستگاه های سیاه سفید نیز صدق می کند اما به نحوی دیگر…

 

 

فاکتورهای انتخاب دستگاه فتوکپی چیست؟-فتوکپی رنگی زیراکس-فتوکپی سیاه سفید زیراکس-فتوکپی استوک زیراکس-دستگاه چاپ دیجیتال زیراکس

جمع بندی

در نتیجه و جمع بندی به این مقاله که به بررسی فاکتورهای مهم خرید فتوکپی پرداختیم موارد و مسائل مهمتر و فراوانی رو می توان اضافه اما خب اکثر موارد شاید از روی نوشته و از راه دور قابل فهم نباشند برای راهنمایی بهتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

فروشگاه محصولات زیراکس

021-66903009
021-65829033

09125586786

09128486691

 

همچنین برای مشاهده و نحوه ارسال فتوکپی های زیراکس می توانید به آدرس اینترنتی زیراکس کپی در اینستاگرام مراجعه فرمائید.

4.5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
7 ماه قبل

توقع شما از یک نرم افزار حسابداری غیر از اینکه صبح براتون چایی بیاره چیه؟
ساده باشه؟
ارزون باشه؟
به فروشگاه تون وصل بشه؟
پشتیبانی عالی و دائمی داشته باشه؟
توی حساب و کتاب دقیق باشه؟
نیازی به هزینه پشتیبانی و تمدید سالانه نباشه؟
هوای اقساط تون رو داشته باشه؟
انواع گزارش و نمودار هزینه و درآمد داشته باشه؟

به قول بازاری ها … ببر, خوشت اومد بیا بخر
قبل از خرید مهلت تست 5 روزه دارید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بود دوستان ما در تیم پشتیبانی کاملا شما رو راهنمایی میکنند.

تماس بگیرید‌ : 02128429522
یا اینکه قبل از تماس سایت ما رو بررسی کنید. chalakhesab.ir

چالاک حساب تاریخ امروز: 2023/09/17 09:29:17